Kezdő triatlonos blogja

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Fadd-Dombori

bodzsi86 2011.09.24. 20:40

Sziasztok!

Augusztusban került megrendezésre a triatlonos szezon záró versenye Faddon.Nagyon hangulatos verseny volt, de csak szépen sorban haladva...

 

Elég sűrű hétvégének néztem elébe, péntek utazás, szombat verseny, még aznap este utazás tovább Siófokra, majd másnap irány Zamárdi. :) Nagyon szuper hétvége kerekedett belőle. De kezdjem a leutazásnál. Szerencsésen munka után egy gyors ebéd és a már előző nap összepakolt holmik felvétele után spuri a megbeszélt helyre, s utána buszra pakolás s indultunk is. Itt köszönném meg még egyszer a MÚTK-nak a lehetőséget, hogy társulhattam hozzájuk, nagyon nagy segítség volt. Megérkezés után egy kis átmozgató úszás majd részvétel a tészta partin. Majd egy izgalmas este következett, majd alvás. :) Másnap késő délután kezdődött a futam. Kellően meleg időt fogtunk ki, de ennek ellenére nem volt vészes a dolog. Délután több ismerőssel találkoztam: Ádi, Fess, Szabi. Mindenkivel társalogtam amennyi épp összejött. Mivel az utolsó előtti futam volt az Övék végig néztem az úszásuk majd elmentem átöltözni, hogy le ne késsek a sajátomról. :) Majd a befutónál vártam, hogy megérkezzenek.

S jött a futamom. Bemelegítés után szinte az elsőként mentem a check in-hez s így a rajthoz is. Egy kellemes úszás s várni a rajtot, volt az utolsó feladat. S végre elrajtoltattak minket. Sikerült olyan jól helyezkedni, hogy kimaradtam a bunyókból és egy jó tempó felvétele után próbáltam valaki lábvizére keveredni, de ez nem jött össze.

Az úszás gyorsan el is telt, jött a depó, na itt sikeresen megkínlódtam. :) /1-2 sikertelen cipőfelvétel/ de végül csak sikerült minden és irány a keró pálya.

Sajna nem jött össze, hogy bollyal menjek, magam előtt 2 egyént(egymástól 3-400m távolságban haladtak) láttam akiket 1-2 km alatt megelőztem, de a távolabbi versenyző társult, de nem nagyon akart segíteni, hogy felváltva vezessünk, így szépen leutazta mögöttem az első 10km-t ( végig szigorúan 40 feletti tempót diktálva)majd a fordítónál sikeresen leszakítottam :). A fordító után 500m-rel utolértem egy újabb egyént aki partnernak bizonyult s szépen összejött,hogy "bolyozzunk". A fordító után megkaptuk a szembe szelet, de ennek ellenére nagyon jó tempót sikerült összehozni (37-40km/h). Ahogy így mentünk lőtávolba került egy 3 fős boly, egymásra néztünk a sráccal, próbáljuk meg utolérni őket, ez olyan jól sikerült , hogy faképnél hagytuk őket. :) Majd előttünk feltűnt egy újabb boly 5 fővel őket is sikeresen otthagytuk.

Gyorsan eltelt a 20km, és jött a futás. Éreztem, hogy nem fog menni egy túl nagy tempó, de azért ami tőlem telt azt kiadtam magamból.

Most nem jött össze a javítás 1h13' lett a vége. De majd jön a tél és majd jövőre kiderül, hogy mennyi javulást sikerül majd összehozni :)

 

Üdv:

Bodzsi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzsi-tri.blog.hu/api/trackback/id/tr723253839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása