Kezdő triatlonos blogja

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Verseny vol 2. (Hatvan-Lőrinci)

bodzsi86 2011.07.04. 23:05

Ismét hétvége, ismét verseny. Az időjárás kicsit szomorkás, de legalább nem esik az eső. Mivel elég korán megérkeztem a hazai kis triatlonistákhoz csapódtam, hogy ne csak tébláboljak amíg megjönnek a többiek, gondolok itt Zsófira,Szabira,Ádira. Hangosbemondón közlik óránként a vízhófokot, elég lehangoló:19°C környéke. A profibbakat elhallgatva egyre több embernél merül fel a neoprén használata. Aztán összefutottam a várt ismerősökkel kivel kevesebbet kivel többet, de sikerült beszélgetni. Aztán végre jött a várva várt rajt. Check in után jött az elsőre hidegnek gondolt víz. Belemenve kellemesnek bizonyult, bár egy pár fok plusz miatt nem panaszkodtam volna. Sikerült a hátsó sorokat elfoglalni, hogy lehessen látni merre lehet kerülgetni a nagyobb csatákat. Végre rajt. (Jól jött a mozgás a gémberedett tagoknak :) ) Nem adtam ki magamból a maxot úszásnál (majd kapok a fejemre), de egy biztonsági úszással sikerült egy 13'40"  körüli időt repesztenem :), aminek irtózatosan örülök. Egy gyors depózás után kiérve a keró pályára látom, hogy 2 egyén kb 200m előnnyel megy előttem, irány utánuk, kb 5-600m-en belül sikerül megfogni őket, jó kis boly lett belőle, mert szépen sorjában kezdtük megfogni az embereket, meg 1-2 bolyt is. Sajna csak féltáv környékén sikerült összehangolni, hogy kilinként menjen a lánctalp, de azért addig is adtuk neki rendesen (Mint a végén kiderült, közel 37-es átlaggal zártuk a kerós szakaszt) :D. Beérve a depó közelébe már egy kicsit későn sikerült pörgősre váltani, hogy futásnál ne legyen teljesen beállva a comb, de ebből is sikerült tanulni. Így az 1,5 km eléggé nem úgy ment mint szerettem volna. Plusz még van hova erősíteni a futást is, hogy ne legyen ilyen hosszú aklimatizálódási szakasz. Az utolsó pár száz méteren Zsófitól kaptam egy kis többletet, hogy nyomjam meg majd Áditól jött az instrukció, hogy növelni kéne a frekvenciát. Ahogy tudtam próbáltam teljesíteni. Beérve a célba rápillantok az órára, szemeim kb mint egy bagolyé: 1h11'52". Összejött amit "ígértem", de inkább csak írtam az első beszámolóban. Majd 18'-et sikerült javítani. Ismét egy hatalmas élménnyel lettem gazdagabb. Egy kis pihi után csatlakozás Zsófihoz, Ádihoz egy rövid beszélgetés erejéig. Majd irány haza. Most egy hónap edzés/készülés Fadd-Domori-ig. Hátha ott is sikerült egy kicsit faragni még az időből. ;) Addig is közben szurkolás az IM-en indulóknak!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzsi-tri.blog.hu/api/trackback/id/tr123039933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása