Kezdő triatlonos blogja

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Első versenyem

bodzsi86 2011.07.04. 22:08

Megérkezésünkkor kellemesnek épp nem mondható esős, hűvös időjárás fogadott minket.  A verseny előtti kötelező dolgok elintézése után, azon kaptam magam, hogy már depózni kell és lassan lehet indulni a rajthelyre. No itt kapott el az izgalom, adrenalin fröccs teljesen elfelejtette velem, hogy még a didergős időjárást. Majd felhangzott, hogy kérik a versenyzőket a rajthoz. Egy kis bemelegítés után a kellemes meleg vízből ismét a kimászni a hűvösbe teljesen lehiggasztotta a verseny lázat. Helyezkedés az utolsó pillantokban, többen fennhangon jelzik a versenybíráknak, hogy „indítsad már, hideg van” :D . S megszólalt végre a kürt, az első 50-100m kellett, hogy felvegyek egy nem túl erős , de még is jónak mondható tempót s kifogjam valaki lábvizét. Az 1. kör után éreztem, hogy nem lesz ez rossz, bírom ezt tovább, mármint az úszást. Az úszás 16:04 lett ami hozzám viszonyítva jónak mondható. Egy rövid depózás, majd irány a kerópálya. 6 kör a teljesítendő táv. Az 1. kör nagyon jó tempóban telik, előzgetek rendesen (6-8 főt sikerült magam mögött tudni), a kör közepén jött a macskaköves része a pályának, itt kis tempó visszavétel, hogy ne rázza ki a paripát a kezemből, majd ismét ami a csövön kifér. Jött a második kör s tartva az előző tempót a macskaköves szakasz végére érve kicsit  hamar kezdtem el ismét növelni a tempót és ezt nem honorálta a vizes burkolat. Élve a rózsaszínpárduc szavaival kerékpár „balra el”, én pedig szépen csúszva folytattam az utam.Gyors felpattanás nézem a kerót, semmi baja, szuper, uzsgyi tovább, de már csökkentett tempóval. Így is ment szépen , majd jött egy újabb baki, sikeresen elszámoltam a köröket s így egy körrel többet menve értem vissza újra a depóba. Időm:50’37” lett, erre nagyon nem vagyok büszke, úgy érzem, hogy itt elveszítettem min 15’-et. Ekkor végre kezdett elállni az eső. Gyors cipő csere, s had menjen a dolog irány a futó pálya. Itt kezdtem el érezni a hátam, hogy húzódik az esés miatt. Próbáltam ráállni egy jó tempóra, ez most 4’30” körüli ezreket jelent, ami mint a végén kiderült simán lehetett volna jobb is mert maradt tartalék. A végén beérve ismerőst az utolsó 300m-t már nem nyomtam meg, így 22’58” végezve a futással az össz időm 1’29” lett. Kicsit sajnáltam, de sokkal jobban feldobott a dolog, hogy minden apróbb baki ellenére nagyon jól éreztem magam. Next time Hatvan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzsi-tri.blog.hu/api/trackback/id/tr333039717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása